Tržní hodnota Coca-Coly se po jednom Ronaldově slově propadla o 4 miliardy dolarů

cristiano-ronaldo-oslavy
Zdroj: Bleacherreport

Ronaldo přišel na tiskovou konferenci před prvním zápasem na EURO, schoval dvě naaranžované lahve Coca-Coly a místo nich zvedl svoji vlastní lahev s vodou, což doplnil slovem „agua“.

V reakci na tuto zdánlivě bezvýznamnou událost klesla tržní hodnota společnosti Coca-Cola z 242 miliard dolarů na 238 miliard amerických dolarů, tedy o 4 miliardy dolarů.

Společnost Coca-Cola i přes masivní ztrátu na incident zareagovala diplomaticky: „Každý má právo pít, co mu chutná“ stálo v jejím oficiálním vyjádření.

Mluvčí UEFA dodal, že hráčům je na oficiálních tiskových konferencích nabízena Coca-Cola, Coca-Cola bez cukru a voda.

UEFA společnost Coca-Cola představila jako oficiálního sponzora pro EURO 2020 v září roku 2019: „sponzorská dohoda naší společnosti přinese možnost představit několik značek včetně šumivých nápojů, sportovních nápojů, vody, kávy a ovocné nápoje, s nízkým obsahem cukru či zcela bez cukru“.

Ronaldo měl celkem štěstí (nebo dobře věděl, co dělá), protože v tomto případě nepřišel žádný postih. To legendární brazilský hráč Ronaldinho tak šťastný nebyl. Vítěz Ballon d’Or v roce 2012 na tiskové konferenci usrknul z plechovky Pepsi a přišel o sponzorskou smlouvu s Coca-Colou v hodnotě 750 tisíc dolarů ročně.

Total
0
Shares
Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Související články